mot 4 000 foton i Alvarsamt

sökrutan

I slutet av året rymmer sannolikt Alvarsamt fler än 4 000 foton, fördelade på ungefär 900 inlägg. Dessa börjar nu bli så många att jag själv ofta blir överraskad när jag botaniserar i myllret av texter och bilder. Har jag verkligen skrivit om det? Var jag verkligen där? Fotograferade jag henne? Och varför fotograferade jag inte honom? 😉

Sökrutan längst ned i bloggen hjälper dig att hitta det du är intresserad av. Sök på exempelvis orter, företeelser, personnamn, byar, händelser.

Taggad ,

2 thoughts on “mot 4 000 foton i Alvarsamt

  1. Kristina, Nedra Segerstad skriver:

    Hej!
    Jag uppskattar verkligen alla dina fina bilder. Och vi har fått många intressanta tips på utflykter och sevärdheter via dig och din blogg. Dessutom håller du oss informerade om mycket som händer och sker här på södra Öland – och du bildar oss.

Kommentera

