erektionsproblem?

Albrunnafallos

Vad har hänt med Ölands mest potenta flisa, den strax söder om Albrunna? Jag har ingen aning, den är plötsligt jämnad med marken. Nu är goda råd dyra. Vad göra för att åter få lite munter stake på södra Öland!? Som nedan. Se även tidigare inlägg.

Alvarssamts läsare är verkligen på alerten. Informationen flödar in likt en strid vårbäck. För att själv slippa förklara – lat som jag är – hänvisar jag till denna länk. Att stenen har levt farligt även tidigare berättar framlidne Kurt Lundgren på sin blogg redan 2006.

manslemflisa

Taggad

2 thoughts on “erektionsproblem?

  1. Kristina, Nedra Segerstad skriver:

    Jag tror det var en bonde som körde ned den, helt oavsiktligt. Det har stått i Ölandsbladet om det, men det var för ett tag sedan. Om jag nu minns rätt.

    • degerhamn skriver:

      Ja, så är det. Jag har fått utförlig info från albrunnabo som verkligen kan ämnet. Mer info kommer under eftermiddagen. Hälsningar från Staffan

Kommentera

