ord och bild och ljud och…

Jag som driver Alvarsamt heter Staffan Lagerström. Du vet kanske att jag utför de flesta typer av fotografiska uppdrag i södra Sverige. Om du inte vet det kan du läsa mera här.

Jag skriver också alla slags texter – till broschyrer, sajter eller böcker. Jag åtar mig också ”svåra” texter till exempelvis inlagor, överklaganden och viktiga brev. Läs mera här.

Som skribent och fotograf kan jag hjälpa dig med företagspresentationer, reportage, broschyrer, referat av kickoffer, möten, bröllop, vernissager.

Styrkan i mitt företag är att en man gör allt: Text, foto, layout. Det blir enklast så. Och billigast – för kunden.

PS. Jag står även till tjänst med ljudupptagning och ljudredigering/mixning.

Taggad , ,

2 thoughts on “ord och bild och ljud och…

  1. jan sellman skriver:

    Staffan !Du har all heder av Ditt arbete!! Mycket intressanta kommentarer och bilder.Ihög grad uppskattat. Mycken TACK!!!

Kommentera

